در تذکر پیش از دستور صورت گرفت:

انتقاد سالاری از افزایش بی رویه تخلفات ساخت و ساز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برابری تخلفاتی که در سطح مناطق و کمیسیون ماده ۱۰۰ رسیدگی می‌شود نسبت به افزایش تخلفات ساختمانی ابراز نگرانی کرد.

خبرنگار: کاظمی/انتقاد سالاری از افزایش بی رویه تخلفات ساخت و سازبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران ارائه کرد، با اشاره به وجود ساخت و ساز‌های متعددی که در شهر تهران صورت می‌گیرد، گفت: در مقابل روند تخلفات ساختمانی رو به افزایش است و آمار پرونده‌های ارجاع شده به کمیسیون ماده ۱۰۰ و پرونده‌هایی که در مناطق رسیدگی می‌شود حکایت از افزایش تخلفات دارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تبصره ۷ ماده ۱۰۰ شهرداری مبنی بر وظایف عوامل شهرداری و ناظرین آن در حین عملیات ساخت و ساز، گفت: در این تبصره نقش عوامل و ناظرین شهرداری در فرآیند بروز تخلف از شکل‌گیری تا جلوگیری از آن درج شده است که متأسفانه این تبصره در شهرداری اعمال نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تخلفات ساخت و ساز در شهرداری سهم بزرگی دارند، اظهار کرد: برای مثال در منطقه ۲ شهرداری تهران مساحت تخلفات رسیدگی شده با مساحت تخلفات رسیدگی شده در کمیسیون ماده ۱۰۰ برابری می‌کند که این وضعیت نشان از افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار