تقی‌پور: موافق برگزاری مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال هستیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: اگر به تیم ملی لطمه‌ای وارد نشود مانند دیگر لیگ‌های صاحب سبک دنیا موافق برگزاری پلی آف هستیم.

تقی پور: اگر به تیم ملی لطمهوارد نمی‌شود موافق برگزاری پلی آف هستیم

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر در فصل بعد و برگزاری پلی آف در فصل جدید، گفت: امروز قرار است که مسابقات لیگ برتر قرعه کشی شود و تیم‌ها قرار است که حریفان خود را بشناسند. برخی از تیم‌ها موافق برگزار کردن پلی آف هستند و برخی دیگر مخالف هستند. امسال سال سختی برای تیم ملی است و ما باید هوای تیم ملی را هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر برگزاری پلی آف باعث می‌شود که به تیم ملی لطمه وارد شود ما مخالف برگزاری پلی آف هستیم، اما اگر مشکلی نباشد، مانند تمام لیگ‌های معتبر دنیا که صاحب سبک هستند و در آنجا مسابقات پلی آف هم نیز برگزار می‌شود، موافق برگزاری پلی آف هستیم.

سرمربی تیم مس سونگون درباره جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتری بیان داشت: قرار است امروز مدیران تیم‌ها با کمیته فوتسال جلسه‌ای را برگزار کنند و ما امیدواریم که نوعی مدیریت کنند که هم تیم ملی لطمه نخورد و هم تیم‌هایی که در لیگ برتر شرکت می‌کنند ضربه نبینند.

سرمربی تیم مس سونگون درباره وضعیت این تیم بیان داشت: ما اکنون ۴ بازیکن خود را در تمرینات تیم ملی داریم و تعداد بازیکنان ما برای تمرین کم شده است. ما باید بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌دادیم.

سرمربی تیم مس سونگون افزود: با سرمربی تیم ملی صحبت‌هایی را انجام داده ایم و با تیم ملی هماهنگ هستیم و طبق برنامه ریزی که تیم ما حدود یک ماه پیش انجام داده بود، قرار است که با این سه تیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: طبق فیفا دی قرار بود که تمرینات تیم ملی شهریور ماه برگزار شود، اما به خاطر جابجایی‌هایی که صورت گرفته باعث شد که تمرینات تیم ملی زودتر برگزار شود و به خاطر همین جابجایی با سرمربی تیم ملی صحبت کرده ایم که ملی پوشان ما زودتر به تمرینات تیم برگردند تا بتوانیم بازیکنان ملی پوش خود را در این سه بازی تدارکاتی را در اختیار داشته باشیم.

تیم فوتسال مس سونگون قرار است که روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری به ترتیب با تیم‌های ویتنام، ژاپن و اندونزی بازی تدارکاتی برگزار کند.


بیشتر بخوانید

آقای گل فوتسال ایران به مس سونگون نزدیک شد

تقی پور: پلی آف کردن لیگ برتر فوتسال به مسابقات هیجان بخشید

تقی پور: ژاپن، ویتنام، اندونزی از تیم‌های خوب آسیا هستند/ با تیم ملی نهایت همکاری را داریم


انتهای پیام/

صحبت‌های اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس سونگون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار