فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی دو ماه اخیر در استان سمنان کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طی دوماهه نخست امسال ۸۸ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۴۶۶ هزار ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف‌شده است که البته باید گفت بیشترین کشفیات قاچاق در سطح استان در محورهای مواصلاتی رخ‌داده است و بومی منطقه نیستند.

وی افزود: محصولات دخانی، مشروبات الکلی، تلفن همراه، لوازم‌آرایشی بهداشتی، داروهای نیرو زا و مکمل‌های ورزشی بیشترین حجم اقلام و کالاهای قاچاق کشف‌شده توسط مأموران پلیس استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

سردار قاسمی بابیان اینکه مبدأ و مقصد قاچاق در خارج از استان سمنان است، تصریح کرد: درواقع جاده‌های سمنان مسیر ترانزیت و حمل کالای قاچاق توسط قاچاقچیان و سودجویان محسوب می‌شود اما نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر و این موارد را به‌خوبی شناسایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ابراز داشت: طی دوماهه نخست سال‌جاری ارزش ریالی اموال و کالای قاچاق کشف‌شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷۲ درصد افزایش داشته است و طی این مدت ۱۴۷ پرونده تشکیل و پس از تکمیل، تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / گ 

کشف کالای قاچاق در استان سمنان ۱۷۲ درصد رشد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.