اکران ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر گفت:۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان در دو پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر و ساحل اکران می شود .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا دهقانی مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه اصفهان از معدود استان‌هایی است که به طور رسمی آیین افتتاحیه خواهد داشت گفت: این رویداد فرهنگی ۱۴ بهمن در سالن اصلی پردیس سینمای سیتی سنتر اصفهان به طور رسمی آغاز می‌شود.

رضا دهقانی افزود: در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر استان اصفهان سه برنامه بزرگداشت از سینماگران استان اصفهان برگزار و از خانواده شهید عبدالرسول زرین تجلیل می‌شود.

او اهدای جایزه مقاومت به عنوان یکی از بخش‌های ویژه را از ویژگی جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته بیان کردو گفت: این بخش به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به یکی از هنرمندانی که در عرصه هنر انقلاب و مقاومت فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد، تعلق می‌گیرد.

دهقانی افزود: امسال به کمک بخش خصوصی و رایزنی‌های انجام شده با اتحادیه تهیه کنندگان، ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان در دو پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر و ساحل اکران می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.