بسته اخبار حوادث امروز نوزدهم خردادماه ۹۸؛

پایان کار سارقان احشام در دشتی/کشف قطعات یدکی خودرو قاچاق در عسلویه /دستگیری سارقان منزل در بوشهر/دستگیری ۵ سارق در دیلم

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه نوزدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پایان کار سارقان احشام در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری ۲ سارق احشام و کشف ۹ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان دشتی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند دو سارق سابقه دار را شناسایی با هماهنگی قضائی به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان دشتی اعتراف کردند.

سرهنگ صیادی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور مرجع قضائی روانه زندان شدند.

کشف قطعات یدکی خودرو قاچاق در "عسلویه"

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله قطعات خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری قطعات قاچاق خودرو توسط قاچاقچیان و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی، طی یک عملیات هماهنگ با استقرار ایست و بازرسی موقت در محور خروجی این شهرستان و کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون که از قبل شناسایی شده بود را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی ازاین خودرو ۳۹ عدد درب خودرو، ۵۷ دستگاه موتور خودرو، ۳ عدد رو داشبوردی و ۲ عدد شاسی خودرو خارجی و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش این محموله ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان منزل در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری ۴ سارق منزل و کشف ۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع سرقت جفت پلاک خودرو و سرقت منزل با شگرد‌های مشابه، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی توانستند خودرو سارقان را شناسایی و نسبت به توقیف خودرو اقدام و پلاک‌های سرقت شده کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی خودرو سارقان با کنترل تمام مسیر‌های اصلی و خروجی‌ها شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ عرب زاده افزود: سرانجام خودرو سمند با ۴ سارق حین خروج از شهر بوشهر توقیف و تعدادی اموال مسروقه جاساز شده در خودرو کشف شد.

دستگیری ۵ نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با تلاش ماموران انتظامی در ده روز گذشته ۹ فقره سرقت کشف و ۵ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ رضا اسماعیلی بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرائم خشن به خصوص سرقت، با اقدامات اطلاعاتی و عملیات‌های منسجم و بهره برداری از پتانسیل عملیاتی نیرو‌های این شهرستان در ۱۰ روز گذشته ۹ فقره انواع سرقت‌ها کشف و در این راستا ۵ سارق دستگیر شد.

رئیس پلیس دیلم  گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به پلیس آگاهی در مواجه شدن با ادله و مدارک مستند به بزه انتسابی معترف و حسب دستور مقام قضایی صحنه‌های سرقت بازسازی و اقلام مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: تیزبینی، هوشیاری و تدبیر پلیس، قدرت عمل را از مجرمان گرفته و همین امر باعث کشف جرائمی از قبیل، سرقت منزل. سرقت داخل خودرو و سایر سرقت‌ها شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.