فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر امسال افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه زیر سازی تمام سوله‌های کارخانه در حال احداث کامیون سازی مشگین شهر انجام شده و فاز اول آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل عصر امروز در جریان بازدید از شهرک حدید مبتکران مشگین شهر که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور انجام شد گفت: با هماهنگی و تلاش دستگاه‌های متولی از جمله شرکت برق، گاز، شهرک‌های صنعتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت فاز اول این کارخانه با اشتغالزایی حداقل ۴۰۰نفر در شرف تکمیل است.

وی افزود: با تکمیل تمام پروژه ۵ هزار نفر بطور مستقیم شاغل می‌شوند و خوشبختانه کلیه قطعات و ماشین آلات مورد نیاز این واحد صنعتی ترخیص شده و در محل کارخانه قرار گرفته است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مجری پروژه تاکنون از تسهیلات دولتی استفاده نکرده گفت: راه اندازی این واحد تولیدی تحول مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

بهنام جو در پایان اضافه کرد: محصولات تولیدی این کارخانه در تیپ‌های مختلف از جمله کامیون‌های دو محور و سه محور، دو محور کشنده، کمپرسی و اتاق چوب باری و سه محور‌های کشنده سنگین، کمپرسی، باری - خدماتی است که امیدواریم از استان اردبیل وارد بازار شود.

در این بازدید اله وردی، مجری طرح نیز توضیحاتی در رابطه با روند و مراحل تکمیل پروژه ارایه کرد و دین پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور هم برای حل موانع موجود در مسیر پروژه قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال با تکمیل فاز اول کارخانه کامیون سازی مشکین شهر

برچسب ها: کارخانه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.