هشدار رونی به مسئولان باشگاه منچستر یونایتد: بیل به درد منچستر نمی‌خورد

بازیکن سابق شیاطین سرخ معتقد است که انتقال بیل به منچستر یونایتد کاری اشتباه است که نباید انجام شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فوتبال منچستر یونایتد انگلیس به دنبال خرید گرت بیل مهاجم ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا است و در لیست سولشر برای فصل بعد قرار دارد.

ظاهرا زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها هم علاقه ای به حفظ این مهاجم در تیمش برای فصل آینده ندارد و از طرف دیگر رئالی ها و خود پل پوگبا هافبک منچستر یونایتد پیش تر علاقه خود را برای همکاری با یکدیگر ابراز کردند. همه ی این مسائل باعث می شود ۲ باشگاه اروپایی بتوانند برای مبادله این ۲ بازیکن با یکدیگر کنار بیایند اما وین رونی بازیکن پیشین منچستر یونایتد عقیده دیگری دارد و معتقد است که گرت بیل به کار شیاطین سرخ نمی آید و مسئولان این باشگاه انگلیسی نباید دست به چنین انتقالی بزنند. 

برترین گلزن تاریخ منچستر یونایتد در این باره اظهار کرد: اولین کاری که سولشر باید انجام دهد، ساختن تیم برای فصل بعد است، اما من فکر نمی‌کنم آوردن یک یا دو بازیکن با قیمت ۱۰۰ میلیون یورو بتواند به بازیکنانی که پیش از این در تیم هستند کمکی کند. بهتر است با صرف ۳۰ تا ۴۰ میلیون بازیکنانی توانمند به منچستر یونایتد اضافه شوند و تیم با چنین بازیکنانی بسته شود.

رونی در ادامه گفت: ممکن است بازیکنانی مانند رونالدو، مسی، بیل و راموس را با ۳۵۰ میلیون یورو به تیم بیاوریم، اما آن‌ها حداقل دو سال جلوتر از ما هستند. چنین انتقالی اشتباه است و فقط پول باشگاه هدر می‌رود. منچستر یونایتد باید دوباره احیا شود و این کار باید با بازیکنان جوانی که به اندازه کافی خوب هستند انجام شود.

وی در پایان افزود: سولشر باید تیم را برای ۲ یا ۳ فصل آینده بسازد. طوری که منچستر یونایتد بتواند در لیگ و لیگ قهرمانان مدعی باشد. تیم‌هایی مانند منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام اگر خوب عمل کنند دو سال زمان می‌برد تا به سطح لیورپول و منچستر سیتی برسند.


بیشتر بخوانید:

اظهارات مورینیو، ستارگان منچستریونایتد را هم خشمگین کرد

رونی: امیدوارم پوگبا را در لیگ آمریکا ببینم

درآمدزایی وین رونی از تراکتور


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال در اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار