حمیداوی: انگار هیچ منعی برای سرخابی‌ها وجود ندارد

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: به تیم‌های لیگ برتری توصیه می‌شود بازیکن خارجی نگیرند، اما سرخابی‌ها هیچ منعی در این باره ندارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در پاسخ به حواشی اخیر پیرامون حذف یکی از تیم‌های ایرانی صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده اظهار کرد: شکر خدا آنقدر تیم ما جوان است که به هیچ عنوان تیم ما همان تیم حذف شده نیست.

قبل از موضوع تیم امید با یحیی قرارداد داخلی بستیم

او در خصوص ماندگاری یحیی گلمحمدی در پدیده با وجود صحبت های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، پیرامون حضور گلمحمدی در تیم امید، تصریح کرد: ما قبل از صحبت‌های تاج با گلمحمدی به توافق رسیده بودیم و ۷۲ ساعت قبل از صحبت‌های تاج قرارداد داخلی نیز با مربی مان بسته بودیم. تاج نیز با مدیر عامل تیم ما صحبت‌هایی انجام داد تا در نتیجه، از این موضوع منصرف شد.

حمیداوی: انگار هیچ منعی برای سرخابی‌ها وجود ندارد

سال آینده  مشکل مالی نخواهیم داشت

حمیداوی در خصوص اینکه تیم پدیده نیز مثل سایر تیم‌ها مشکل مالی دارد یا نه بیان کرد: اگر بگویم مشکل مالی نداریم، حقیقت را نگفته‌ام. ما نیز مثل تمام تیم‌ها مشکل مالی داشتیم، اما اکنون این مباحث مرتفع شده اند و احتمالا سال آینده نیز مشکلی نخواهیم داشت.

او درباره حمایت‌هایی که از پدیده به عنوان تنها نماینده شرق ایران در آسیا شده است خاطر نشان کرد: تمام مسئولان استان دل‌سوزانه کنار تیم هستند و باید بگویم که شهردار مشهد توجه ویژه‌ای به پدیده شهر خودرو دارد که از او تشکر می‌کنم.

قول یک کمپ تمرینی به ما داده اند

حمیداوی درمورد پرداخت هزینه بابت استفاده از زمین تمرین یا استادیوم در مشهد، تصریح کرد: تا الآن زمینی در اختیار ما قرار نداده اند، اما واقیت امر این است که همه مسئولان کنار ما هستند و شهردار هم قول داده است تا زمینی را به عنوان کمپ در اختیار تیم مان قرار دهد تا ما به صورت بلند مدت کار‌ها بازپرداخت ان را انجام دهیم.

سرخابی‌ها می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند اما بقیه نه

حمیداوی درباره اردوی پیش فصل برای آماده سازی تیم پدیده گفـت: من نامه‌ای از فدراسیون در خصوص منع اردوی خارجی دریافت نکرده ام، اما شنیده ام که تاج این اردو‌ها را برای تیم‌های ایرانی منع کرده است. اگر منع شده باشد که حتما اردوی مان را داخلی برگزار می‌کنیم البته که گفته شده این ممانعت به صورت توصیه نامه بوده است نه اجباری. اگر توصیه باشد که با فدراسیون کنار خواهیم آمد و اگر هم دستورالعمل بود که مثل همه تیم‌ها رفتار خواهیم کرد. اما امیدواریم قانون برای همه‌ی تیم‌ها اجرا شود. هرچند که هنوز هم نامه مکتوبی به دست مان نرسیده است.

او ادامه داد: حتی توصیه‌هایی برای جذب نشدن بازیکن خارجی هم شده است، اما سرخابی‌ها می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند.

حمیداوی: انگار هیچ منعی برای سرخابی‌ها وجود ندارد

بازیکنان خروجی فردا مشخص می‌شوند

حمیداوی درمورد بازیکنان حاضر در لیست ورودی و خروجی این تیم برای سال آینده تاکید کرد: من چند شب پیش هم گفتم ما ۷۰ در صد شاکله تیم را حفظ کردیم و با امین قاسمی نژاد، محمد حسین  مرادمند و اکبر صادقی قراردادمان را تمدید کردیم، اما اجازه دهید بازیکنان خروجی تیم را فردا اعلام کنیم.

حمیداوی در پایان پیرامون هدف گذاری پدیده شهر خودرو برای سال آینده اظهار کرد: ما برنامه‌های ۳، ۵ و ۱۰ ساله داریم. در نگاه کوتاه مدت، هدفمان  قرار گیری بین ۳ تیم اول لیگ است .همچنین ۱۰ روز دیگر جشن صعود به لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:  

برزیلی‌ها در راه مشهد

صادقی: پیشنهاد‌های مالی سنگینی از دیگر تیم‌ها داشتم، اما پدیده را انتخاب کردم

بازیکن جنجالی لیگ ایران مقابل مسی قرار می‌گیرد


انتهای پیام/

صحبت های مالک پدیده شهر خودرو در خصوص آخرین اخبار از تیمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سرخابی ها اصلا بازیکن خریدند که بخواد داخلی باشه یا خارجی ؟ تراکتور داره مدافع برزیلی میگیره ولی من نمیدونم این آقایون چرا تحت حرف شرایطی بند کردند به این دوتا تیم حتی فکر نمیکنند بعد حرف بزنند
آخرین اخبار