۹۰ درصد شهرهای استان کرمانشاه زیرپوشش نسل چهارم اینترنت قرار دارند

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: ۹۰ درصد مسیر کرمانشاه تا خسروی زیرپوشش نسل سوم و چهارم اینترنت قرار دارد که بخشی از مسیر به واسطه میزبانی از زائران اربعین تکمیل شده است.

۹۰ درصد  شهرهای استان کرمانشاه  زیرپوشش شبکه  ۴G قرار دارندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مسیب قبادیان  مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام شهر‌های استان زیرپوشش اینترنت ۳G و ۹۰ درصد نیز زیرپوشش ۴G قرار دارند اظهار داشت: در مرحله نخست تلفن همراه و سیم‌کارت باید قابلیت پوشش این شبکه‌ها را داشته باشند و در مرحله بعد تنظیمات تلفن همراه نیز باید هماهنگ باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر اربعین قرار دارد از ورودی استان از سمت همدان تا حمیل و ایلام تحت پوشش قرار داده شده است عنوان کرد: ۹۰ درصد مسیر کرمانشاه تا خسروی زیرپوشش شبکه ۳G و ۴G همراه اول قرار دارد که بخشی از سایت‌ها حین زلزله و بخشی نیز به خاطر اربعین طی چند سال تکمیل شده است.

وی از یکپارچه شدن شبکه روستایی و سراسری در بهمن ماه سال گذشته خبرداد و افزود: این موضوع سبب شده که مشکل قطعی مکالمه در مسیر‌های جاده‌ای رفع شود.

 

انتهای  پیام/ز


تمام شهر‌های استان زیرپوشش اینترنت ۳G است

برچسب ها: زلزله ، اربعین حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار