دریافت شهریه در مدارس دولتی ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طبق مصوبه دولت، دریافت شهریه در مدارس دولتی ممنوع است و با مدیران متخلف برخورد می شود.

دریافت شهریه در مدارس دولتی ممنوع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طبق مصوبه دولت، دریافت شهریه در مدارس دولتی ممنوع است و در مدارس غیر دولتی هم میزان شهریه ۱۰ درصد افزایش می یابد.

شهریار فولادوند افزود: ثبت نام‌ ها در مدارس پیش دبستانی ابتدایی شروع شده و در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم از تیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در مدارس خاص از جمله استعداد‌های درخشان و شاهد که شرایط ویژه خود را دارد و با ضوابط تعریف شده ثبت ‌نام انجام می‌شود، در مدارس هیات امنایی هم شهریه از ۱۴۰ هزار تومان برای دوره ابتدایی و ۲۴۰ هزار تومان برای دوره متوسطه تعیین شده است و حداکثر شهریه در مدارس خاص هم تا ۷۰۰ هزار تومان است. 

وی در ادامه افزود: هم استانی های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا نداشتن همکاری در ثبت نام فرزندانشان از سوی مدارس به اداره کل، نواحی و مناطق آموزشی استان و یا سامانه رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir  مراجعه کنند.

فولادوند گفت: بهترین مدرسه نزدیک ترین مدرسه به منزل است و با این روش می توان هم هزینه ها را کاهش داد و هم رابطه خانواده و با مدارس افزایش داد.

انتهای پیام/ت

ثبت نام ‌ها در مدارس پیش دبستانی ابتدایی شروع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی رحیمی
۱۴:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا از ما شهریه میگیرن رفتیم اموزش و پرورش گفتن مدرسه هزینه داره