وقوع آتش‌سوزی مشکوک به عمدی بودن در باغملک و هفتکل

فرماندار باغملک گفت: بخشی از اراضی کشاورزی و مراتع حدفاصل دو شهرستان باغملک و هفتکل از حدود ساعت ۲۰ امشب دچار آتش‌سوزی شد و هنوز آتش مهار نشده است.

وقوع آتش‌سوزی مشکوک به عمدی بودن در باغملک و هفتکلبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر و فیلم‌هایی از وقوع آتش‌سوزی در اراضی و مراتع شهرستان باغملک در فضای مجازی منتشر شد که محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در این رابطه گفت: بخشی از اراضی کشاورزی و مراتع حدفاصل دو شهرستان باغملک و هفتکل از حدود ساعت ۲۰ امشب دچار آتش‌سوزی شد و علی‌رغم تلاش‌های بسیار هنوز آتش مهار نشده است.

وی افزود: با توجه به‌شدت وزش باد در منطقه آتش در حال گسترش است و امکان نزدیک شدن نیرو‌ها به آتش وجود ندارد.

فرماندار باغملک با اشاره به این‌که فعلاً امکان تخمین وسعت آتش‌سوزی نیست، عنوان کرد: بخشی از آتش نیز در تپه‌ماهور‌ها است که تردد خودرو‌های آتش‌نشانی به برخی نقاط ممکن نیست و اطفاء حریق را مشکل کرده است.

وی گفت: در حال حاضر آتش نزدیک به روستای «دره اهواز» هفتکل است و درصورتی‌که با همین شدت گسترش پیدا کند تا ۲ ساعت دیگر به برخی روستا‌های باغملک نیز نزدیک می‌شود.

نجاتی پور گفت: امروز در اراضی روستای تیغن باغملک و در نزدیکی بهشت‌آباد اصلی باغملک نیز ۲ آتش‌سوزی دیگر رخ داد که مهار شدند.

احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی

سید عابدین طباطبایی فرماندار هفتکل نیز اظهار کرد: عمده آتش‌سوزی رخ داده در حوزه شهرستان باغملک است که نیرو‌ها برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند.

فرماندار هفتکل در مورد نزدیک شدن آتش به روستا دره اهوازی، عنوان کرد: مدت طولانی است که در روستای دره اهوازی سکونت نیست و فقط چند مرغداری وجود دارد.

طباطبایی گفت: در شب‌های گذشته نیز چند مورد آتش‌سوزی کوچک وجود داشت که با توجه به شواهد احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.