معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان در عید سعید فطر امسال بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند.

پرداخت بیش از دو میلیارد تومان زکات فطریه در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: میزان فطریه و کفاره جمع آوری شده تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که البته با توجه به استمرار جمع آوری فطریه، این رقم در روز‌های آینده افزایش خواهد یافت.

فرهادی با اشاره به استمرار فعالیت مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطریه افزود: امسال ۹۸۶ پایگاه در استان برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته شد که از این تعداد ۴۴ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۷۵۰ پایگاه در مساجد فعال بود.

وی ادامه داد: همچنین ۱۹۲ پایگاه کمیته امداد نیز برای این منظور اختصاص یافت که از این تعداد ۹ پایگاه سیار بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: شورای زکات هر روستا و هیات امنای مساجد از همان ساعات اولیه، فطریه جمع آوری شده را بین نیازمندان همان روستا و یا محله توزیع کردند.

فرهادی گفت : سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطره جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود امسال این میزان به بیش از ۴ میلیارد تومان برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: مردم نیکوکار کمک‌های خود را در سرفصل‌های مختلف از طریق کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* به نیازمندان اهداء کنند.

انتهای پیام/ک

جمع آوری فطریه همچنان ادامه دارد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.