ورزشکار زنجانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان صاحب سه مدال با ارزش شد

حسین سلطانی دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده فنی و حرفه ای سما زنجان موفق به کسب سه نشان برنز در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در فیجی شد.

ورزشکار زنجانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان صاحب سه مدال با ارزش شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،عباس قنبری معاون دانشگاه و سرپرست آموزش‌های عمومی و مهارتی سما زنجان گفت: حسین سلطانی دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما و ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان جهان به میزبانی فیجی، با ثبت وزنه‌های ۱۵۴ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، ۱۹۱ کیلوگرم حرکت دو ضرب و در مجموع ۳۴۵ کیلوگرم سه مدال برنز کسب کرد.

قنبری در ادامه افزود: سلطانی اولین مدال آور ایران در مسابقات جوانان جهان فیجی بود و در حرکت یک ضرب وزنه‌های ۱۴۶، ۱۵۱ و ۱۵۴ کیلوگرم را بالای سر برد و توانست مدال برنز یک ضرب را به دست آورد سلطانی در حرکت دوضرب وزنه‌های ۱۸۶ و ۱۹۱ کیلوگرم را بالای سر برد، اما در حرکت سوم وزنه ۱۹۸ کیلوگرم را انداخت.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان افزود: ریتوارس سوهاریوز از لتونی با رکورد ۱۵۶ یک ضرب، ۱۹۵ دوضرب و مجموع ۳۵۱ کیلوگرم (۲ مدال طلای یک ضرب و مجموع و نقره دوضرب) و فیلیپه سولیس از کلمبیا با رکورد ۱۵۵ یک ضرب، ۱۹۵ دو ضرب و مجموع ۳۵۰ کیلوگرم (طلای دوضرب و ۲ مدال نقره یک ضرب و مجموع) دیگرمدال‌های این مسابقات را کسب کردند.

سرپرست آموزش‌های عمومی و مهارتی سما زنجان گفت: رشته تربیت بدنی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان یکی از رشته‌های بسیار فعال بوده و دانشجویان قهرمان زیادی در این رشته مشغول به تحصیل هستند و بستر‌های لازم حسب بخشنامه‌های صادره سازمان مرکزی دانشگاه برای ادامه تحصیل دانشجویان قهرمان فراهم شده است.

انتهای پیام/ن
 

 

درخشش ورزشکار زنجانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.