رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: این هیات با کسب ۸۵۰ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه هفتم در بین ۳۳ استان کشور قرار گرفت.

ووشو سیستان و بلوچستان به رتبه هفت کشوری ارتقا یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس شیبک  رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستاناظهار داشت: ووشو کاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی ادامه داد: ووشو کاران سیستان و بلوچستان در این مدت ۱۷ مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز رقابت‌های جهانی را به گردن آویخته و برای استان افتخارات بزرگ به ارمغان آوردند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان افزود: همچنین کسب ۳۰ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۵۱ برنز رقابت‌های سبکی کشور و انتخابی تیم ملی از دیگر موفقیت‌های ووشو کاران این استان در سال گذشته بوده است.

وی قهرمانی رقابت‌های ووشو دانشجویان کشور، نایب قهرمانی در رقابت‌های بانوان کشور، نوجوانان و استعداد‌های برتر کشور و رقابت‌های نوجوانان و جوانان کشور را از دیگر موفقیت‌های ووشو کاران سیستان و بلوچستان در میادین ملی برشمرد.

شیبک اظهار داشت:علیرضا ریگی در رقابت‌های دانشجویان جهان مدال طلا و یاسین شهرکی مدال برنز رقابت‌ها جهانی برزیل را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آوردند.

وی میزبانی از رقابت‌های کشوری دانشجویان، بانوان ساندای سنتی، یادواره شهدای ووشو کشور و رقابت‌های بین المللی جام صلح و دوستی را از دیگر اقدامات سال گذشته این هیات در معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار داشت سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش این استان میزبان رقابت‌های بین المللی شد.

وی تصریح کرد: همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت‌های ووشو ساحلی را سال گذشته در چابهار به صورت منطقه‌ای برگزار کرد.

شیبک خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

 هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

ووشو کاران سیستان و بلوچستان موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار