عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد؛

باید صحیفه سجادیه را در فضای مجازی به صورت گسترده ترویج کرد

آیت الله فقیهی گفت:باید در آثار کنگره مباحث بدون تکرار و مختصر و مفید به مردم ارائه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت الله شیخ محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد (ع) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه گفت: مردمی بودن و عدم وابستگی به دولت و جناح‌های سیاسی از خصوصیات این کنگره است.

وی با بیان اینکه از روی اعتقاد کار کردن از جمله ویژگی‌های کنگره بین المللی امام سجاد (ع) است،اضافه کرد: این کنگره مردمی است و باید از این به بعد هم این خصوصیات آن حفظ شده و پیش برود.

آیت الله فقیهی با تاکید بر اینکه صحیفه سجادیه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند،تصریح کرد: دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کردند که باید به مقابله با آن پرداخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید صحیفه سجادیه را در فضای مجازی به صورت گسترده ترویج کرد، عنوان کرد: باید در آثار کنگره مباحث بدون تکرار ومختصر ومفید به مردم ارائه شود.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امام سجاد (ع) در قالب مناجات و ادعیه مباحث سیاسی بسیار اثرگذاری را بیان کردند، صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است.

وی با بیان اینکه امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه پیشگویی‌هایی کرده اند که امروز دانشمندان به آن رسیده اند،اشاره کرد: صحیفه سجادیه در میان اهل سنت وحتی در خارج از کشور میان سایر ادیان داری اقبال بسیاری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: باید از ظرفیت خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در تبیین معارف صحیفه سجادیه بیش از گذشته بهره ببرید.

انتهای پیام/ ح

صحیفه سجادیه سبب حفظ جوانان از انحرافات عقیدتی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.