مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی اولین نمایشگاه "رونق تولید" کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بنفشه امامی‌نیا مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال با نام رونق تولید، گفت : نمایشگاه رونق تولید با هدف حمایت از واحد‌های تولیدی داخلی و معرفی توانمندی‌های آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت : در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی حوزه‌های مختلف شرکت داشته و محصولات خود را در بخش‌های مختلف عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برپایی این نمایشگاه فراهم شده ادامه داد: کرمانشاه اولین استان در کشور است که نمایشگاه رونق تولید را برگزار خواهد کرد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه زمان برپایی این نمایشگاه را ۲۸ تا ۳۱ خرداد اعلام کرد و افزود: ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

امامی‌نیا فضایی که برای برپایی این نمایشگاه در نظر گرفته شده را ۲۵۰۰ مترمربع عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون نزدیک به ۷۰۰ متر از این فضا در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ هزینه‌ای بابت غرفه از واحد‌های شرکت کننده اخذ نمی‌شود، تاکید کرد: تنها هزینه‌ای که متقاضیان شرکت در نمایشگاه پرداخت می‌کنند هزینه‌ای بسیار جزیی برای تبلیغات است.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: اگرچه این نمایشگاه با اولویت واحد‌های تولیدی داخل استان برگزار خواهد شد، اما از واحد‌های تولیدی دیگر استان‌ها نیز دعوت کرده ایم و به عقیده مسئولین استان حضور واحد‌های دیگر استان‌ها زمینه رقابت سالم بین واحد‌های تولیدی را فراهم خواهد کرد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری استانداری کرمانشاه، سازمان صمت، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ... برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

رونق تولید با هدف حمایت از واحد‌های تولیدی داخلی

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.