راه‌اندازی سینما دانش‌آموز در شیراز

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از راه اندازی سینما دانش‌آموز در تابستان امسال در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن کلاری رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با اداره‌های آموزش و پرورش نواحی چهارگانه شیراز، در هر ناحیه یک سالن نمایش در نظر گرفته شده است که دانش‌آموزان می‌توانند با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی هر ناحیه اقدام به تهیه بلیط فیلم‌ها کنند.

وی، زمان شروع اکران فیلم‌ها را از ۱۵ تیر اعلام کرد و ادامه داد: نکته قابل توجه در این طرح همکاری اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرروش فارس است که پس از اکران هر فیلم، دو مشاور به منظور افزایش اثرگذاری فیلم بر مخاطبان با حضور در سالن به نقد و بررسی اهداف و پیام فیلم می‌پردازند.

محسن کلاری اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ فیلم کودک و نوجوان ایرانی و خارجی با محتوای تربیتی برای دانش‌آموزان مهیا شده است که میتوانند این فیلم‌ها را با اولیای خود تماشا کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به راه‌اندازی سامانه daneshtik به منظور تهیه بلیت گفت: سینما دانش‌آموز و راه‌اندازی آن شروعی جدید برای ورود به مباحث آموزشی از طریق فیلم و هنر هفتم است و سازمان دانش‌آموزی فارس طرح‌ها و ایده‌های جذاب‌تری برای تکمیل این طرح دارد که در آینده‌ای نزدیک به اجرا خواهد گذاشت.

کلاری با تاکید بر لزوم رفع دغدغه خانواده‌ها درباره فیلم‌هایی که متناسب با سن دانش‌آموزان و فرهنگ ایرانی -اسلامی نیست، ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی فارس با همکاری بخش خصوصی و در راستای تربیت اجتماعی اقدام به راه‌اندازی سینمادانش‌آموز کرده است.

وی افزود: فیلم‌ها با محتوای تربیتی انتخاب شده و دانش‌آموزان با دیدن این فیلم‌ها اعتماد به نفس، تاب‌آوری، نظم فردی و اجتماعی، قدرت نه گفتن، دوست‌یابی، هوش اجتماعی را که از منش‌های تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است، فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/چ

سینما دانش‌آموز در شیرازراه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار