پرداخت ۳۶۵ میلیونی تسهیلات اشتغال به مددجویان در بخش صنایع دستی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: به ۵۰ نفراز مددجویان تحت حمایت پارسال تسهیلات اشتغال به ارزش ۳۶۵میلیون تومان برای راه اندازی و توسعه مشاغل مرتبط با صنایع دستی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید علی اصغر رضایی طالشی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال در بخش صنایع دستی به ارزش ۳۶۵ میلیلون تومان به مددجویان گفت: با هدف حمایت از توسعه صنایع دستی، این تسهیلات در بخش‌های مروار بافی، معرق کاری، منبت کاری، گلیم بافی، فرش بافی به مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: به منظور توسعه اشتغال خانگی و صنایع دستی یک دوره آموزشی قالی بافی برای ۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت به مدت ۴۵۰ ساعت برگزار و در پایان دوره نیز به افرادی که در آزمون نهایی نمره حد نصاب را کسب کردند، گواهی دوره آموزشی داده شد.

وی گفت:به منظور بهره مندی مددجویان از مهارت‌های کسب شده و توانمندی اقتصادی، کمک‌های لازم نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای شروع فعالیت، ارائه نقشه‌های مورد نیاز، نظارت در حین بافت و همچنین خرید تولیدات فرش انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۴۳ تخته فرش دستباف مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران به ارزش ۱۰۴ میلیون تومان توسط شرکت بازرگانی زیر مجموعه مجتمع اقتصادی کمیته امداد خریداری شده است.
انتهای پیام/س

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۵۰ مددجوی کمیته امداد مازندران 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار