سیتی سنتر میزبان فیلم‌های اروپایی

مدیر پردیس ینمایی سیتی سنتر گفت: سومین دوره‌ی هفته‌ی فیلم اروپایی ۲۰۱۹ به میزبانی پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در حال برگزاری است.

محمد پناهی نژاد مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص جزئیات این برنامه گفت: پردیس سینمایی سیتی سنتر برای دومین بار میزبان این رویداد مهم فرهنگی اروپایی در ایران است، هفته فیلم اروپایی زیر نظر سینمای هنر و تجربه است و همزمان در ۸ شهر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود:۲۰ فیلم از کشور‌های اروپایی همچون اتریش، لهستان، انگلیس، فرانسه، آلمان و بلژیک در حال اکران است که در روز پنجم این هفته یک کارگاه آموزش فیلمسازی با حضور سفیر اتریش برگزار میشود.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر با اشاره به اینکه تماشای این فیلم‌ها برای شهروندان کاملا رایگان است گفت:برای میزبانی بهتر و ایجاد نظم در سالن‌ها از علاقه‌مندان به سینمای هنر و تجربه درخواست میکنیم که قبل از اکران در سایت سینما تیکت بلیط خود را تهیه کنند.

پناهی نژاد تصریح کرد: پردیس سینمایی سیتی سنتر هر روز در دوسانس جداگانه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان مردم هنر دوست اصفهانی است.

گفتنی است این برنامه تا ۲۷ خرداد در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار میشود.
 
انتهای پیام/ی
 
 
 

اکران فیلم های اروپایی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.