نصرتی: امیدوارم مربی تیم ملی شوم تا از ویلموتس درس یاد بگیرم/ انتخاب هاشمیان بی نظیر بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: علاقه دارم به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بیایم و مربی شوم تا از ویلموتس درس یاد بگیرم.

نصرتی: امیدوارم مربی تیم ملی شوم تا از ویلموتس درس یاد بگیرم/ انتخاب هاشمیان بی نظیر بودمحمد نصرتی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در فدراسیون فوتبال و جلسه با ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون بیان کرد: بحث خاصی نبود و ما دوست‌های قدیمی بودیم و برای صحبت به آنجا رفته بودم و به هیچ عنوان بحث کاری مطرح نبود. ما هم تیمی بودیم و درباره گذشته صحبت کردیم.

او افزود: صحبت‌های ما ارتباطی به تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان نداشت و بحث حضورم در این ۲ تیم نبود اما علاقه دارم به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بیایم و مربی شوم تا از ویلموتس درس یاد بگیرم و همچنین به تیم ملی کشورم خدمت کنم. من حدود ۹۰ بازی ملی دارم و در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا توپ زده‌ام و دوست دارم تا در کادر فنی باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم با حضور در تیم ملی به این تیم کمک کنم و همچنین از تجربیات ویلموتس استفاده کنم و آموزش ببینم و حاضرم این کار را بدون هیچ چشم داشتی انجام دهم.

پیشکسوت فوتبال ایران درمورد حضور وحید هاشمیان در کادر فنی گفت: به فدراسیون فوتبال و ویلموتس بابت انتخاب هاشمیان تبریک می‌گویم، زیرا انتخاب بی‌نظیری داشتند و وحید هاشمیان را انتخاب کردند. هاشمیان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران از لحاظ شخصیتی و اخلاقی است و بسیار مرد متشخصی است و از دل او خبر دارم که همیشه برای ایران می‌تپد. هاشمیان بهترین انتخاب برای تیم ملی بود و خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

وی در پایان گفت: در زمان‌هایی سعی کردیم برای تیم ملی بازی کنیم و الان هم خیلی دوست دارم در کادر فنی باشم، دوست دارم به تیم ملی کمک کنم و به عنوان یک سرباز و یا تدارکات در تیم ملی باشم. امیدوارم به تیم ملی بروم و فکر می‌کنید کسی هست که دوست نداشته باشد در تیم ملی باشد؟ دوست دارم این اتفاق برای من رخ بدهد تا به تیم کشورم کمک کنم. کشور برای ما هزینه کرده و دوست دارم تجربه‌ای را که دارم را در اختیار جوانان قرار بدهم.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس در چالش با بزرگترین نقطه قوت کی روش

برگزاری تمرین پرنشاط ملی پوشان در گویانگ زیر بارش باران + عکس

اعلام ساعت دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران


انتهای پیام/

اظهارات محمد نصرتی درباره تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.