مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: تاکنون بیش از ۱۰ طرح زیست محیطی برای کنترل و نظارت بر عوارض محیط زیست اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت:  بیش از ۱۰ طرح زیست محیطی برای کنترل و نظارت بر عوارض محیط زیست توسط این شرکت  اجرا شده و یا در مرحله ی اجراست.

فلاح افزود: توسعه فضای سبز و پارک‌ها، اجرای طرح فاضلاب شهری، مدیریت پسماند‌ها، افتتاح آزمایشگاه تحصصی سنجش آلایندگی و احداث ایستگاه سنجش آلایندگی و رسیدگی به مسئولیت‌های اجتماعی از جمله مهمترین این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی چندین سال تخصیص یافته است که برخی از آن به اتمام رسیده و برخی نیز پیشرفت‌های ۵۰ درصد تا ۸۰ درصد را دارد و تا دوسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

فلاح خاطر نشان کرد: حضور در نمایشگاه‌های بین المللی محیط زیست با هدف ارائه دستاورد‌های زیست محیطی و بهره گیری از اندیشه و افکار پژوهشگران حوزه محیط زیست از دیگر اقدامات سنگ آهن مرکزی در زمینه کنترل آلایندگی‌های صنعتی و حفظ محیط زیست است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با بیان اینکه صنعت و محیط زیست اصلی‌ترین محور‌های توسعه پایدار جامعه هستند گفت: ایجاد تعادل بین اقتصاد، اجتماع و محیط زیست برای تحقق این توسعه ضروری است.

وی بیان داشت: مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز در این میان دغدغد های خود را در زمینه کنترل آلایندگی‌ها و توجه به محیط زیست اجرایی کرده اند.

انتهای پیام/ غ

اجرای طرح هایی برای حفظ محیط زیست توسط شرکت سنگ آهن بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار