بازی فینال جام حذفی هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشت

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: فینال جام حذفی هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته که با وجود تهییج احساسات تماشاچیان و تأخیر ۲ ساعته در برگزاری بازی، این مسابقه کمترین خسارات را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رضا نجفی مهر، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: بازی پرسپولیس و داماش گیلان در اهواز هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته که پس از درخواست برگزاری این مسابقه توسط سازمان لیگ فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال از طریق وزارت کشور به استان، در کمتر از ۳ روز مانده به بازی ۵ جلسه هماهنگی، امنیتی و انتظامی شامل ۲ جلسه شورای تأمین استان و اهواز، ۲ جلسه کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی و یک جلسه هماهنگی هم با حضور معاون استانداری برگزار شد.

وی افزود: در یکی از جلسات کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی که با حضور سعید فتاحی نماینده تام الاختیار سازمان لیگ برگزار شد، اداره کل اطلاعات استان و همچنین نیروی انتظامی خوزستان مخالفت خود با برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد اعلام کردند.

نجفی مهر بیان داشت: مخالفت برای این بود که طرفیت ورزشگاه برای هواداران کم است که خود دستگاه‌های ورزشی باید بهتر از هر نهاد دیگری از آن مطلع باشند همچنین برخی از اعضای شورای تامین استان از جمله اداره کل اطلاعات با برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه فولاد اهواز مخالف بودند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: نماینده تام الاختیار لیگ با توجیهاتی مبنی بر اینکه این بازی بیش از ۲۰ هزار نفر تماشاچی ندارد و تیم داماش در خوزستان بیشتر از ۱۰۰ نفر طرفدار به همراه نخواهد داشت، محل برگزاری این مسابقه در ورزشگاه فولاد تعیین شد.

انتهای پیام/م

بررسی اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش گیلان در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.