حق‌شناس:

احیای گذر صنایع دستی راهی برای رونق تولید ملی است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح گذر صنایع دستی گفت: این اقدام یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه است.

احیای گذر صنایع دستی راهی برای رونق تولید ملی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر ایراد کرد با اشاره به اینکه 20 خرداد روز صنایع دستی است گفت: روز گذشته با همکاری شورای شهر، شهرداری و سازمان گردشگری آغاز هفته صنایع دستی در خیابان نجات‌الهی گرامی داشته شد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اهمیت صنایع دستی در فضای گردشگری باید تلاش کرد تا این موضوع جایگاه مناسب و واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

حق شناس با بیان اینکه از آغاز شورای پنجم محورهایی در شهر مورد توجه قرار گرفت و گذرهای مختلفی با محوریت گردشگری احیا شد، اظهار کرد: توجه به این حوزه‌ها سبب شد که یک صحنه به نام رودکی و 4 صحنه دیگر به نام‌های نمایش، هنر و کتاب و فرهنگ در خیابان انقلاب شکل بگیرند.

وی با بیان اینکه بعد از پیشنهاد میراث فرهنگی برای تبدیل خیابان نجات‌الهی به گذر صنایع دستی شورای شهر با این درخواست موافقت کرد گفت: بر همین اساس در همین محدوده تابلوهای راهنما نصب شد و عملا فرصتی برای گردشگران و 3 میلیون خانواده ایران فراهم کرد.

حق شناس خاطرنشان کرد: این اقدام یکی از راه‌هایی است که می تواند برای مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و رونق تولید ملی استفاده شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار