خبرنگاران فاقد بیمه در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت نام کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از خبرنگاران فاقد بیمه در استان خواست هرچه سریعتر برای زیر پوشش قرار گرفتن در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت نام کنند.

خبرنگاران فاقد بیمه در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت نام کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت:خبرنگارانی که تاکنون موفق به زیرپوشش قرار گرفتن بیمه نشده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور به آدرس http://www.e-rasaneh.ir/ نسبت به ثبت نام و بارگذاری اسناد و مدارک مربوط به شغل و سوابقی شغلی خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: اسناد و مدارک بارگذاری شده خبرنگاران در سامانه جامع رسانه‌های کشور نیاز به تأیید خانه مطبوعات و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که ما تلاش می‌کنیم تمام خبرنگاران واجد شرایط را در چارچوب قوانین و مقررات تأیید کنیم.

وی یادآوری کرد که بیمه کردن خبرنگاران باید توسط مدیران مسئول و صاحبان رسانه‌ها انجام شود، اما به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات اقتصادی رسانه‌ها این موضوع تاکنون انجام نشده و برخی از خبرنگاران استان فاقد بیمه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه فرصت پیش آمده برای بیمه کردن خبرنگاران را تکرار نشدنی دانست و گفت: این تصمیم در پی نشست مدیران مسئول نشریات و اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شد و خبرنگاران می‌توانند از این فرصت برای بیمه کردن خود استفاده نمایند.

حجت الاسلام جعفری افزود: بخشی از هزینه‌های بیمه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی نیز توسط خبرنگاران پرداخت می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

بیمه کردن خبرنگاران باید توسط مدیران مسئول و صاحبان رسانه‌ها انجام شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار