مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

نتیجه اقدامات پروژه مهر باید در برنامه‌های مدارس دیده شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی فعالیت‌های پروژه مهر و تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: نتیجه اقدامات انجام شده باید در کلاس و مدارس دیده شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی در نشست شورای معاونین اداره کل، پروژه مهر را مجموعه اقداماتی به منظور برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی با نشاط مدارس عنوان کرد و گفت: کلیه برنامه‌های پروژه مهر در کارگروه‌های پنجگانه باید با جدیت در سطوح مختلف عملیاتی شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و نظارت و ارزیابی را از مهم‌ترین محور‌های پروژه مهر عنوان کرد و افزود: کلیه اقدامات باید زیر نظر ستاد استانی در سطح واحد‌های اداری و آموزشی پیگیری شود و مهمترین هدف پروژه مهر آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از جهات مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان توجه به ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان را یکی از مهمترین اولویت‌ها در اجرای پروژه مهر دانست و ادامه داد: با انجام به موقع ثبت نام مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و اقدامات تبلیغی و توجیهی و اطلاع رسانی به موقع باید فرایند پروژه مهر پیگیری و نتیجه آن بازگشایی به موقع مدارس و پیش بینی‌های لازم باشد.

قربانی در ادامه اجرای دقیق برنامه‌های پروژه مهر را نیازمند اطلاع رسانی و توجیه دست‌اندرکاران امر در سطوح مختلف عنوان کرد و یادآور شد: باید با برگزاری جلسات مختلف توجیهی، اقدامات و حدود انتظارات برای مدیران به خصوص مدیران مدارس تشریح شود.

وی ثبت نام به موقع دانش آموزان را برای سال تحصیلی جدید و سازماندهی نیروی انسانی و کلاس بندی مدارس مهم دانست و با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس در استان، خواستار قانونمندی و اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی توسط حوزه‌های مختلف و شیوه نامه نظارت بر ثبت نام و ارزیابی اقدامات ادارات و مدارس در اجرای این فرایند شد و به دست‌اندرکاران و مدیران توصیه کرد ضمن اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی، با سعه‌صدر در راستای تکریم مراجعین و رضایت‌مندی ارباب رجوع تلاش کنند.

انتهای پیام/م

اجرای دقیق برنامه‌های پروژه مهر نیازمند اطلاع رسانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.