پسر نتانیاهو: ترامپ بهترین دوستی است که تاکنون در کاخ سفید داشته‌ایم

یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه به تمجید از دونالد ترامپ پرداخت و او را «بهترین دوست اسرائیل» خواند.

پسر نتانیاهو: ترامپ بهترین دوستی است که تاکنون در کاخ سفید داشته‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی عاروتص شوع، یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «بلیز تی‌وی» آمریکا به تمجید از دونالد ترامپ پرداخت و او را «بهترین دوست اسرائیل» خواند.

وی گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ بهترین دوستی است که اسرائیل و مردم یهود تاکنون در کاخ سفید داشته‌اند».

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «نام او تا ابد در تاریخ یهود به خاطر انتقال سفارت (آمریکا) به اورشلیم (قدس اشغالی)، به رسمیت شناختن آن (به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی) و شناسایی بلندی‌های جولان (به عنوان سرزمین رژیم صهیونیستی) به یاد خواهد ماند. اکثریت زیادی از اسرائیلی‌ها، آمریکا و رئیس‌جمهور ترامپ را می‌ستایند و او واقعا در اینجا محبوبیت دارد».

اقدامات غیرقانونی دولت آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها شامل به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شناسایی جولان سوریه به عنوان بخشی از فلسطین اشغالی با انتقادات بین‌المللی بسیاری همراه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار