در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش بروجردی به اظهارات ذوالنوری درباره ریاست کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای انتخابات ریاست کمیسیون امنیت ملی با ذوالنوری در حال مذاکره هستیم.

برای انتخابات ریاست کمیسیون امنیت ملی با ذوالنوری در حال مذاکره هستیمعلاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای بحث انتخابات ریاست این کمیسیون با حجت الاسلام ذوالنوری دیگر کاندیدای ریاست مذاکره‌ای برای اطلاع خواهید داشت، گفت: ما اکنون در حال مذاکره هستیم.

لازم به ذکر است، روز گذشته حجت‌الاسلام ذوالنوری دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد که می‌خواهد در انتخابات ریاست این کمیسیون هفته آینده حضور پیدا کند و اخلاقا باید یا وی در این انتخابات شرکت کند یا بروجردی.

ذوالنوری سال گذشته هم در انتخابات ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و توانست ۹ رأی به دست بیاورد، همچنین فلاحت پیشه دیگر عضو این کمیسیون هم همزمان ۹ رأی را کسب کرد که برای انتخاب رئیس کمیسیون مابین این ۲ نفر قرعه‌کشی انجام شد و در نهایت حشمت‌الله فلاحت پیشه توانست رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شود و به دوره ریاست ۱۲ ساله بروجردی خاتمه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
فر
۲۱:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
بروجردی 14 سال رئیس کمیسیون امنیت بود.و به نظر من در این شرایط که دولت به همبستگی و اعتدال نیاز به مجلس دارد باز هم این بروجردی هستش که میتونه این نقش رو بازی کنه .
آخرین اخبار