باغ گل‌ها میزبان جشن روز ملی گل

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری جشنی باشکوه به بهانه روز ملی گل در محل باغ گل‌های اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضایی‌نژاد با تاکید بر اینکه جشن روز ملی گل با اجرای هنرمندان، مسابقه و سرگرمی، نورافشانی و معرفی گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم آبی همراه خواهد بود گفت: عموم شهروندان می‌توانند در این جشن که روز شنبه ۲۵ خردادماه سال جاری در محل باغ گل‌ها واقع در میدان بزرگمهر برگزار می‌شود، شرکت کرده و از ویژه برنامه‌های آن استفاده کنند.

وی با اشاره به دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل، گفت: معرفی گل‌های شاخه بریده و روش نگهداری آن، گل آرایی با گل‌های شاخه بریده، معرفی گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم‌آبی، معرفی و روش نگهداری گل‌های پیازی، گل‎ها و گیاهان دارویی و معرفی گل‌ها و گیاهان آپارتمانی از جمله رئوس دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل در اصفهان است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار «بیا تا مدتی با گل نشینیم» و با همکاری اتحادیه گل و گیاه و نیز شرکت‌های تعاونی تولیدکننده گل در اصفهان، برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه گل و گیاه اصفهان از ۲۵ خردادماه به مدت یک هفته در گلخانه ۷۰۰ متری کروی شکل باغ گل‌ها برگزار خواهد شد.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۶ شرکت تعاونی و تولیدکننده گل و گیاه حضور دارند؛ افتتاحیه این نمایشگاه ۲۴ خردادماه با هماهنگی خانه کودک اصفهان برگزار می‌شود و با ساخت گل‌های کاغذی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ی
 


نمایشگاه گل و گیاه اصفهان از ۲۵ خردادماه

برچسب ها: شهرداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.