به مناسبت هفته صنایع دستی، نخستین نمایشگاه بانوان صنعت گر شهرستان شاهرود در نگارخانه کادر سفید گشایش یافت .

گشایش نمایشگاه بانوان صنعت گر شاهرودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، کیمیا حجی مؤسس مؤسسه روزنه زندگی شاهوار گفت: این نمایشگاه به همت بانوان صنعت گر شهرستان شاهرود در قالب ۱۱ غرفه برپا شده است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه به مدت چهار ماه فعالیت خود را در خصوص کمک به قشر آسیب دیده اجتماعی آغاز کرده است، افزود: این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن صنایع دستی و دست‌آورد‌های بانوان در جهت بازاریابی محصولات آنان راه‌اندازی شده است.

وی، نداشتن امنیت شغلی را یکی از مهم‌ترین دلایل پیشرفت نکردن بانوان صنعت‌گر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نبودن مکان مشخص و مخصوص برای بانوان باعث شده است تا آنان نتوانند به راحتی محصولات خود را در معرض فروش قرار دهند.

مؤسس مؤسسه روزنه زندگی شاهوار تصریح کرد: در این نمایشگاه جواهرات، زیورآلات، نقاشی روی پارچه، ویترای، چاپباتیک، گلیم، نمد، سفال و سرامیک، چرم دست دوز، شیرینی خانگی و طب سنتی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ خرداد صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه کادر سفید، رو به روی مدرسه قلعه صدوقی ۱۰ دایر است.

انتهای پیام / گ 

برپایی نمایشگاه بانوان صنعت گر شاهرود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.