وقتی ترامپ توان تحمل انتقادات را ندارد؛

خبرنگار منتقد ترامپ بار‌ها به مرگ تهدید شده است

خبرنگار سی‌ان‌ان در کتاب جدید خود گفته است به واسطه انتقاداتی که از رئیس‌جمهور آمریکا می‌کند بار‌ها تهدید به مرگ شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست، «جیم آکوستا» خبرنگار سی ان ان در بخشی از کتاب جدیدش نوشته است: «رابطه او با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا صمیمانه شروع شد، اما اعتراضاتی که به سیاست‌ها و شخص ترامپ کردم باعث شد حامیان رئیس جمهور میلیاردر آمریکا من را به مرگ تهدید کنند. تهدیدات به حدی بود که نیرو‌های امنیتی همواره در اطراف خانه و خانواده من حضور داشتند».

خبرنگار منتقد ترامپ بار‌ها به مرگ تهدید شده است

وی در این کتاب که قرار است امروز (سه‌شنبه) در آمریکا منتشر شود به انتقادات ترامپ و سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید از خود پرداخته و گفته است این انتقادات منجر به افزایش تهدیدات و ترس و هراس برایش شد به گونه‌ای که مجبور شده است مجموعه‌ای از اقدامات امنیتی را رعایت کند.

آکوستا در این کتاب فاش کرد: «هرگاه قرار بود اخبار یکی از تظاهرات‌های ضد ترامپ را پوشش دهم، ماموران امنیتی به طور کاملا مخفی مرا دنبال می‌کردند». وی اظهار داشت در یکی از تجمعات ضد ترامپ، چهار مامور امنیتی از او محافظت می‌کردند.

شبکه سی ان ان که از سوی ترامپ یک رسانه جعلی خوانده شده است برای خبرنگاران خود محافظ تعیین کرده و از آن‌ها خواسته بود این موضوع را رسانه‌ای نکنند.

خبرنگار سی ان ان در بخش دیگری از این کتاب به افزایش حجم تهدیدات همزمان با انتخابات کنگره در سال ۲۰۱۸ پرداخته است. او می‌گوید: «همزمان با انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا شمار تهدیدات علیه من افزایش یافت به گونه‌ای که مجبور شدم این موضوع را با کارفرمایان اف بی آی و پلیس در میان بگذارم. آن‌ها این موضوع را تحت پیگرد قرار دادند و به من یک جلیقه ضد گلوله دادند تا در تظاهرات ضد ترامپ به تن کنم. شبکه سی ان ان نیز قول داد تمام وقت از من محافظت شود».

با این حال، تهدیدات علیه آکوستا ادامه داشت تا زمانی که یکی از حامیان ترامپ در پوشش دموکرات‌ها یک بمب لوله‌ای به دفتر سی ان ان در نیویورک ارسال کرد و موضوع تهدیدات علیه خبرنگار سی ان ان علنی شد.

آکوستا به عنوان یکی از خبرنگاران منتقد سیاست‌های ترامپ همچنان به مرگ تهدید می‌شود. او روز گذشته در اظهاراتی بار دیگر رفتار و حرکات روانی ترامپ را زیر سوال برده و گفته بود «ترامپ احمق، ولی باهوش است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار