نمره قبولی ویلموتس در روز اشتباه مدافعان/ یک باسابقه در معرض خطر!

بازیکنان کره‌ای نخستین گل خورده تیم ملی و گل به خودی به سود این تیم در زمان ویلموتس را به نام خود ثبت کردند.

نمره قبولی ویلموتس در روز اشتباه مدافعان/ بازیکن سابقه لبه ی پرتگاه!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (سه شنبه) در دومین بازی تدارکاتی اش با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی به مصاف کره جنوبی رفت و در پایان این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

هوانگ اوی جو، مهاجم ۲۶ ساله تیم گامبا اوزاکا ژاپن با بهره مندی از اشتباه فاحش مرتضی پورعلی گنجی و میلاد محمدی در دقیقه ۵۷ این بازی، زننده اولین گل این تیم در دوران مارک ویلموتس لقب گرفت.

اگر چه ایران در این بازی دروازه اش باز شد، اما برای اولین بار در چند بازی اخیر ما با تعداد نفرات بیشتری روی دروازه کره حمله کردیم که حتی در آن بازی معروف که قوچان نژاد گل صعود به جام جهانی را وارد دروازه کره جنوبی کرد، نتوانسته بودیم بازی تهاجمی را به حریف دیکته کنیم.

ضمن اینکه کیم یونگ گوون که دقیقه ۶۲ دیدار روی ارسال کرنر رامین رضائیان دروازه کره ای‌ها را باز کرد به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در دوره این مربی برای ایران گل به خودی می‌زند.

علی علیپور و احمد نوراللهی به ترتیب با حضور ۱۰ و ۴۵ دقیقه‌ای در زمین مقابل کره جنوبی به جمع نفراتی اضافه شدند که ویلموتس در تیم ملی از آن‌ها استفاده کرده است. این سرمربی ۵۰ ساله در ۲ بازی مقابل سوریه و کره جنوبی به ۱۹ بازیکن یعنی علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، مجید حسینی، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مهدی طارمی، وحید امیری، مهدی ترابی علی علیپور، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، سعید عزت اللهی، اللهیار صیادمنش و وریا غفوری بازی داد و نفراتی، چون سید حسین حسینی، پیام نیازمند، امیرعابدزاده، صادق محرمی، روزبه چشمی و پژمان منتظری با وجود حضور در فهرست ۲۵ نفره تیم ملی مقابل این ۲ تیم بازی نکردند.

اگر سه دروازه‌بان ذخیره علیرضا بیرانوند را از جمع این ۶ بازیکن فاکتور بگیریم ۲ بازیکن استقلالی تیم ملی (چشمی و منتظری، همراه با لژیونر فوتبال کشورمان در کرواسی (صادق محرمی) باید نگران آینده خود در تیم ملی بوده و برای جلب توجه سرمربی جدید تیم ملی تلاش بیشتری کنند.

البته به نظر می‌رسد پژمان منتظری با توجه به بالا رفتن سن خود آخرین روز‌های حضورش در عرصه ملی را تجربه می‌کند و احتمال دارد ویلموتس از اردوی بعدی تیم ملی برای همیشه روی نام او قلم قرمز بکشد.


بیشتر بخوانید: شگرد جدید ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران/ سلام به فوتبال هجومی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
زمان کیروش= ایول دروازبان کره رو دیدم بالاخره
زمان ویلموتس= اه چرا دقت نمیکنند این مهاجما که چندتا گل به کره بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
مافیا
۰۷:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
زمان کیروش = ای بابا باز کره رو بردیم
زمان ویلموتس =دیدین ما باز به کره نباختیم .
آخرین اخبار