مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از کمک هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی مردم نیک اندیش کرمانشاه برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

کمک هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی خیرین برای اطعام نیازمندان به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم خیر استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به منظور اطعام نیازمندان به این نهاد کمک کردند.

خدرویسی با بیان اینکه این میزان کمک به منظور برپایی سفره‌های آسمانی افطار، توزیع غذای گرم و سبد‌های مواد غذایی هزینه شده، بیان کرد: این میزان کمک مردمی نسبت به ماه رمضان سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین مردم خیر کرمانشاه در کنار اهدای این میزان کمک در روز عید سعید فطر نیز شش میلیارد تومان زکات فطره، کفاره عمد و غیر عمد و سهم سادات پرداخت کردند.
خدرویسی بیان کرد: این میزان فطریه پرداختی نیز نسبت به سال گذشته که چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده از رشد ۲۸ درصدی برخوردار بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در کنار این میزان فطریه که به پایگاه‌ها و ستاد‌های این نهاد اهدا شده است برخی از حامیان ایتام و فرزندان نیازمند محسنین در استان کرمانشاه فطریه خود را به فرزندان معنوی تحت حمایت خود پرداخت کرده اند.
حسین خدرویسی گفت: این پدران معنوی بیش از ۱۷۰ میلیون تومان زکات فطریه از طریق شناسه اختصاصی به حساب هر یک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت واریز کرده اند.
خدرویسی با بیان اینکه آن دسته از افرادی که زکات فطریه خود را پرداخت نکرده اند همچنان می‌توانند فطریه خود را به دفاتر این نهاد در استان پرداخت کنند، بیان کرد: شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه از دیگر راه‌های پرداخت فطریه است.

انتهای  پیام/ز

 

شش میلیارد تومان زکات فطره، کفاره عمد و غیر عمد و سهم سادات پرداخت کردند

برچسب ها: رمضان 98 ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.