برگزاری مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع (ع) در ارومیه

مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع در محل دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان در  مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع با اشاره به این که وهابیت بهائیت و عرفان‌های نوظهور همه نشات گرفته از تفکر انگلیسی و استکباری هستند گفت: در کتب اهل سنت بیش از ۲۰۰ کتاب در محکومیت عقاید ابن تیمیه و وهابیت نوشته شده است.
 
حجت الاسلام سرایی با بیان این که بیش از ۴۰ هزار سایت وهابیت مشغول حمله به عقاید اسلام ناب محمدی (ص) هستند افزود: دشمنان سعی داشتند تمام نشانه‌های مقدسات دینی اسلام و حرم‌های ائمه اطهار و بزرگان دینی را در حجاز و عربستان از بین ببرند و متاسفانه در عربستان تا حدود زیادی به این موضوع دست یافتند.
 
وی انتشار خرافات و اتتخاب سوژه‌های عوام پسند و سطحی نگرانه را دستاویز وهابیت برای از بین بردن اسلام ناب محمدی ص دانست و خاطرنشان کرد: حفظ روحیه انقلابی گری و مقابله فرهنگی با تفکر استکباری و وهابیت عامل مهم در مقابله با این تفکر الحادی است.
 
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برای تبیین موضوع گام دوم انقلاب با حضور کارشناسان در برنامه‌های مختلف تقدیر کرد و از دیگر دستگاه‌های اجرایی خواست تا فعالیت‌های محوری در این زمینه انجام دهند.
 
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به این که در دوم اسفند ماه سال جاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود گفت: شورای نگهبان طبق سال‌های گذشته با بی طرفی و قاطعیت کامل در انتخابات وارد می‌شود.
 
آقای کریم نژاد با اشاره به وظایف شورای نگهبان در انتخابات، نظارت بر حسن اجرای مراحل انتخاباتی و تایید صلاحیت نامزد‌های مجلس شورای اسلامی را از جمله این وظایف دانست و افزود: تا به حال ۲۰۰ تا ۲۶۰ نامزد احتمالی مجلس شورای اسلامی در استان شناسایی شده اند.
 
وی گفت: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی ۴۴۴ نفر ثبت نامی وجود داشت که حدود ۶۰ نفر از این تعداد صلاحیتشان تایید نشد.
 
انتهای پیام/م
 

مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع (ع) در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.