گوشی جدید اپل دارای بزرگ‌ترین باتری میان آیفون‌ها است +تصاویر

گزارش‌‎های جدید آیفون XR 2 نشان می‌دهد که این دستگاه دارای بزرگ‌ترین باتری میان گوشی‌‎های اپل است.

گوشی جدید اپل دارای بهترین باتری میان آیفون‌ها است +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی در گزارشی درباره منبع انرژی محصول بعدی اپل که آیفون 2 XR نام دارد، به ظرفیت باتری این دستگاه پی برده شده است. در این گزارش اعلام شده است که احتمالا اپل دیگر از بهینه سازی iOS و سخت‌افزار محصولات خود دست کشیده و مانند سامسونگ و هوآوی برای افزایش انرژی دستگاه‌های خود به استفاده از باتری‌های بزرگ روی آورده است.

باتری‌هایی که قرار است در آیفون 2 XR استفاده شود به وسیله ATL (Amperex) تولید می‌شوند. اگر به یاد داشته باشید این شرکت هنگامی که باتری گوشی گلکسی نوت ۷ شروع به آتش گرفتن کرد باتری‌های خود را به سامسونگ عرضه کرد.

گفته می‌شود باتری استفاده شده در جانشین iPhone XR دارای ظرفیتی برابر ۳۱۱۰ میلی‌آمپر است. این میزان ظرفیت باعث می‌شود آیفون XR 2 دارای بزرگ‌ترین باتری میان تمام گوشی‌های اپل باشد.

گوشی جدید اپل دارای بهترین باتری میان آیفون‌ها است +تصاویر


بیشتر بخوانید: پشتیبانی اپل از دوربین چندگانه در سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۳ 


باتری آیفون XR دارای ظرفیتی برابر ۲۹۴۲ میلی‌آمپر است. با یک محاسبه ساده متوجه می‌شویم که میزان افزایش ظرفیت باتری این دستگاه تنها ۵ درصد است، اما باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که در آیفون XR 2 از پردازنده A13 اپل استفاده شده که با استفاده از نسل دوم پردازنده‌های ۷ نانومتری قصد در کاهش مصرف باتری را دارد.

هنگامی که همه این موارد جدید به صفحه نمایش کم مصرف این دستگاه اضافه می‌شود باید انتظار طول عمر بیشتری در باتری داشته باشیم. این دستگاه در آزمایش باتری توانست به صورت مداوم ۱۱ ساعت صفحه نمایش خود را روشن نگه دارد، این میزان ساعت بیشتر از همه گوشی‌های آیفونی است که تاکنون ساخته شده‌اند.

در ادامه چند رندر از این تلفن هوشمند مشاهده می‌کنید که به وسیله یکی از طرفداران و بر اساس اطلاعات منتشر شده طراحی شده است.

گوشی جدید اپل دارای بهترین باتری میان آیفون‌ها است +تصاویر

گوشی جدید اپل دارای بهترین باتری میان آیفون‌ها است +تصاویر

گوشی جدید اپل دارای بهترین باتری میان آیفون‌ها است +تصاویر

انتهای پیام/

باتری موجود در آیفون XR2 دارای ظرفیت ۳۱۱۰ میلی‌آمپری است

برچسب ها: فناوری ، اپل ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار