اجرای کفپوش بتنی در پیاده روهای سطح شهر شیرین سو

شهردار شیرین سو از اجرای کفپوش بتنی تمام پیاده روهای سطح شهر در سال جاری خبر داد.

اجرای کفپوش بتنی در پیاده روهای سطح شهر شیرین سوبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید مصطفی موسوی، شهردار شیرین سو گفت: کفپوش پیاده روهای سطح شهر از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری تمام پیاده روهای معابر اصلی و فرعی جالیز میشوند.

وی افزود: در راستای اشتغال زایی و استفاده بهینه از منابع مالی، شهرداری شیرین سو، تولید سنگ های مصنوعی و کفپوش بتنی را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر از تولیدات خود برای کفپوش معابر استفاده میکند.

موسوی با اشاره به افزایش ۱۲۵ درصدی بودجه عمرانی شهرداری شیرین سو در سال جاری بیان کرد: تمام سعی همکارانم در شهرداری این است که پروژه های عمرانی پیش بینی شده به طور کامل اجرا شوند.

شهردار شیرین سو با اشاره به افزایش قیمت مصالح، دستمزد نیروی کار و سایر ملزومات پروژه های عمرانی اظهار داشت: افزایش قیمت ها و نقدی شدن معاملات و خریدهای شهرداری پیشبرد کار را با دشواری مواجه کرده است که این موضوع نباید دلیلی بر توقف اجرای پروژه ها و آبادانی شهر باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: با اجرای کفپوش بتنی پیاده روها چهره معابر سطح شهر دگرگون می شود و انتظار داریم شهروندان عزیز در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند تا شهرداری متحمل هزینه های دوباره کاری نشود.
انتهای پیام/ج

اجرای کفپوش بتنی در پیاده روهای سطح شهر شیرین سوانجام می شود

برچسب ها: شهرداری ، کفپوش بتنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار