مصوب شدن ۹۷ پروژه در بخش کشاورزی شهرستان طبس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از مصوب شدن ۹۷ پروژه در بخش کشاورزی شهرستان طبس خبر داد.

بخشایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: سال گذشته ۹۷ پروژه زیر بنایی و خدماتی در بخش کشاورزی شهرستان طبس با اعتبار بالغ بر ۸۵ و نه دهم میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، ۳ درصد از درآمد نفت و گاز، ماده ۱۲ بحران، توازن و کمک‌های فنی و اعتباری پیگیری تامین اعتبار و مصوب شد.

وی با بیان اینکه در سال زراعی ۹۷-۹۸ بیش از ۱۶۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب سرمایه در گردش به بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت شد افزود: این رقم نسبت به سال گذشته ۵ و چهار دهم افزایش داشته است.

بخشایی با بیان عملکرد معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در سال گذشته افزود: معرفی ۹۱۵ نفر ازخسارت دیدگان سیل سال ۹۶ و فرودین ماه سال گذشته جهت دریافت تسهیلات بلند مدت به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال، تامین و توزیع ۲۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمآبی یارانه دار در سطح ۳۰ استخر دومنظوره جهت توسعه آبزی پروری، ایجاد مزارع و سایت الگویی ۷ مورد در سطح ۴ و ۲ دهم هکتار، نظارت بر توزیع و بهبود کیفی و کمی ۶ هزار و ۷۰۰ تن خوراک دام و توزیع هزار و ۵۵ تن جو بین دامداران، حداث و مرمت آب انبار و آبشخور دام مرتعی، تجهیز چاه مالداری وخدمات شترداری با اعتبار ۷۱۸ میلیون ریال از جمله این موارد است.

بخشایی با اشاره به اینکه در طی ۱۶۰ ارزیابی انجام شده از عملکرد مدیرت جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان در سال گذشته این معاونت موفق به کسب رتبه نخست گردیده است گفت: مرمت و بازسازی ۲۲ رشته قنات در سطح ۲۲ روستا با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال اعتبار دولتی، ادامه احداث شبکه فرعی آبیاری در اراضی زیر سد‌های کریت و نهرین، اختصاص ۴۸۰ میلیون ریال از محل کمک‌های فنی و اعتباری جهت افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان و ... از دیگر این موارد است.

انتهای پیام / ط ا

توزیع ۲۰ هزار قطعه بچه ماهی گرم آبی یارنه در شهرستان طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار