بسته اخبار حوادث امروز بیست و دوم خردادماه ۹۸

از توقیف ۴ میلیاردی مشتقات روغنی قاچاق تا کشف ۱۹۵ راس دام قاچاق در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان البرز، ماموران یک دستگاه کامیونت ایسوزو را شناسائی و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۸۹۲ قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق مورد استفاده در رنگ آمیزی اتومبیل کشف کردند.

سرهنگ حاجیان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

*دستگیری ۸۹ نفر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

سرهنگ حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، ۲۴ معتار متجاهر، ۳۸ نفر نگهدارنده، ۱۸ نفر توزیع کننده و خرده فروش و تعداد ۹ نفر قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: معتادان متجاهر که با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی چهره استان جمع آوری و دستگیر شدند در اجرای ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

* اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در تفرجگاه‌های به منظور برخورد قاطع با افراد مختل کننده امنیت خانواده‌ها و شهروندان از جمله معتادان، خرده فروشان و اراذل و اوباش به مدت ۲ روز اجرا شد.

سرهنگ منصوری افزود: در این طرح ۴ دستگاه موتورسیکلت و خودرو به دلیل نداشتن پلاک و یا داشتن پلاک مخدوش و انجام حرکات نمایشی، رانندگی خطرناک و تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، توقیف شد.

به گفته وی، همچنین در این طرح ۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از آنان ۱۴۱ گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در ادامه اجرای طرح ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسائی که ۷ واحد صنفی به دلیل نداشتن مجوز و رعایت نکردن ضوابط صنفی پلمب شدند.

* توقیف ۴ کامیون حامل دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ پاسداران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت به ۴ دستگاه کامیون حامل ۱۹۵ راس دام مشکوک و برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در بررسی از مدارک رانندگان مشخص شد این دام‌ها فاقد مجوز حمل هستند.

وی ارزش تقریبی این دام‌ها را ۵ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: ۴ متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار