ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات خبر داد و گفت : به همین منظور فردا (پنجشنبه) گشت مشترکی با حضور دستگاه‌های مربوطه و مراجع نظارتی راهی بازار مسکن کرمانشاه خواهد شد.

وی، با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت مسکن و خصوصا اجاره بها در کرمانشاه، گفت : اجاره بها به طور میانگین در نقاط مختلف کرمانشاه تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در گرانی اخیر اجاره‌ها موثر است، عنوان کرد: مشاورین املاک نیز تا حدودی در بالا رفتن قیمت‌ها اثرگذار هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی مسئولین ارشد استان به موضوع ساماندهی اجاره‌بها یاد کرد و ادامه داد: اگرچه ممکن است خلا‌های قانونی برای برخورد با تخلفات داشته باشیم، اما اگر با چند مورد تخلف شاخص و افزایش قیمت‌های غیرمنطقی برخورد کنیم، بازار تا حدودی به آرامش خواهد رسید و از تخلفات بعدی جلوگیری می‌شود.

جودکی از تاثیر برخی سایت‌ها بر قیمت بازار مسکن هم یاد کرد و گفت: مقرر شده برای جلوگیری از دامن زدن به التهاب بازار مسکن، این سایت‌ها از درج قیمت هم در بخش خرید و فروش و هم رهن و اجاره خودداری کنند.

وی از تشکیل گشت‌های مشترکی برای رصد بازار مسکن هم خبر داد که تعزیرات حکومتی هم جزیی از این گشت‌ها است و یادآور شد: این گشت فردا (۲۳ خرداد) وارد بازار مسکن می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نظارت بر بنگاه‎های مشاور املاک را اولویت اصلی این گشت‌ها اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

گشت مشترکی با حضور دستگاه‌های مربوطه و مراجع نظارتی راهی بازار مسکن می شود

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار