مدیرکل راه و شهرسازی فارس؛

تکمیل بزرگراه شیراز اهواز تا سال ۹۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از تکمیل بزرگراه شیراز اهواز تا سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در حاشیه بازدید از مسیر‌های در حال اجرای بزرگراه شیراز به اهواز، با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این بزرگراه، اجرا شده و قسمت‌هایی نیز زیربار ترافیک جاده‌ای قرار دارد، گفت: تلاش می‌کنیم که در سال ۹۹ این بزرگراه بطور کامل در بخش استان فارس به بهره برداری رسد.

فیروز تکاور افزود: این بزرگراه در محدوده مدیریت سه استان فارس، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسیر کل بزرگراه شیراز اصفهان، حدود ۵۰۰ کیلومتر است، گفت: ۲۱۰ کیلومتر از این مسیر در استان فارس قرار دارد.

تکاور بیان کرد: بخشی از این مسیر ۲۱۰ کیلومتری به صورت بزرگراه زیر بار ترافیک قرار دارد و بخشی دیگر نیز مراحل احداث را طی می‌کند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: مسیر شیراز دشت ارژن کامل شده و در حال استفاده و قطعه دشت ارژن تنگ ابوالحیات با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال ساخت است.

تکاور گفت: محور ابوالحیات تا قائمیه و قائمیه تا خومه زار کامل شده و بخش خومه‌زار تا نورآباد نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌‍شود و تا پایان مرداد امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

مدیر کل راه و شهرسازی همچنین از کامل شدن مسیر نورآباد تا پل فهلیان خبر داد و گفت: از پل فهلیان تا کوپن عملیات ساخت با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و عملیات اجرایی کوپن تا پل بریم را به زودی آغاز خواهیم کرد.

تکمیل تمام مسیر ۵۰۰ کیلومتری بزرگراه شیراز- اهواز، نیازمند تکمیل بخش‌های قرار گرفته در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان است.
انتهای پیام/م

تکمیل بزرگراه شیراز – اهواز در حال انجام است

برچسب ها: راه و شهرسازی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
خوبه
آخرین اخبار