راهیابی تیم دوچرخه سواری پلیس راهور مازندران به مسابقات لیگ دسته یک کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از قهرمانی تیم پلیس راهور مازندران در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری استان و راهیابی این تیم به مسابقات لیگ دسته یک کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران  با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری استان به میزبانی اداره ورزش و جوانان در شهرستان جویبار برگزار شد گفت: تیم دوچرخه سواری پلیس راهنمایی و رانندگی که   اعضای آن ۱۱ نفر بودند که سرپرستی این تیم را مرتضی ابراهیمی بر عهده داشت ، موفق به کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به مسابقات لیگ دسته یک کشور شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات  با حضور ۱۳ تیم از باشگاه‌های سراسر استان در قالب ۷۰ رکاب زن در رشته‌های سرعت و استقامت برگزار شد.

رئیس هیت دوچرخه سواری فرماندهی انتظامی  مازندران با اشاره به این که تیم دوچرخه سواری پلیس راهور استان برای دومین سال متوالی است که قهرمان لیگ دوچرخه سواری استان شده است، گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور سید رضا جبرئیلی ملی پوش دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اهداء کاپ قهرمانی از قهرمانان این مسابقات قدردانی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان ضمن تبریک کسب این موفقیت به جامعه ورزشی پلیس مازندران، برای همه کارکنان انتظامی استان و خانواده‌های آنان در همه عرصه‌ها آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/س
 

پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران قهرمان مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری استان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار