مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی شهر و روستا وزارت کشور مطرح کرد؛

عضویت ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ نفر در شورا‌های شهری و روستایی کشور

مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی شهر و روستا وزارت کشور از عضویت ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ نفر در شورا‌های شهری و روستایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی شهر و روستا وزارت کشور در همایش شورا‌های اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ نفر در شورا‌های شهری و روستایی کشور عضو هستند گفت: ۱۱۹ هزار نفر از این تعداد شورای شهری و مابقی شورا‌های روستایی هستند که این تعداد اعضا در ۳۷ هزار شورای روستایی و یکهزار و ۲۸۰ شورای شهر و شهرداری عضویت دارند.
 
صمیمی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخاباتی، شورا‌های شهر از مناقشات سیاسی پرهیز کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شورا‌های شهر به پتانسیل‌های خود توجه ویژه داشته باشند، گفت: عدم توجه به پتانسیل‌ها موجب ناشناخته ماندن توانمندی‌های این بخش می‌شود و در این صورت نمی‌توان از آن به نحو احسن استفاده کرد.
 
وی با تاکید بر توجه به مسائل آموزش و پژوهش در شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت:عدم توجه به این امر ناتوانی و ضعف را برای شورا به ارمغان می‌آورد.
 
مطلبی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به اینکه این استان ۱۷ شهرستان، ۴۶ شهر، ۴۱ بخش، ۱۱۳ دهستان و ۲ هزار و ۸۰۰ روستا افزود: ۶ هزار و ۴۱۵ نفر اعضای اصلی شورا‌های شهری و روستای آدربایجان غربی هستند.
 
در این جلسه روسای شورا‌های اسلامی استان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
 
انتهای پیام/م

 

سفر مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی شهر و روستا وزارت کشور به ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.