معرفی موزه؛

خانه آتشفشان کجاست؟ +تصاویر

موزه‌هایی در سطح جهان زیبایی‌های آتشفشان را برای مردم به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کلمه آتشفشان در هر کجا که بیان شود به طور حتم حتی در دل شجاع ترین افراد نیز جرقه‌ای از ترس را شکل می‌ دهد. البته اگر کمی حس زیبایی‌شناختی داشته باشیم متوجه می‌شویم که این بلای طبیعی زیبایی‌های انکارناپذیری دارد که نمی‌توان به راحتی از دیدنشان چشم پوشید. بنابراین موزه‌هایی در سطح جهان شکل گرفته‌اند که زیبایی‌های آتشفشان را به نمایش می گذارند.

خانه آتشفشان کجاست؟ +تصاویر

یکی از این موزه‌ها با نام خانه آتشفشان شناخته می‌شود. اما خانه آتشفشان کجاست؟

خانه آتشفشان کجاست؟ +تصاویر

خانه آتشفشان یکی از موزه‌های کشور ایسلند است. این موزه که در ریکیاویک ایسلند قرار گرفته، در واقع یک نمایشگاه زمین‌شناسی است که اطلاعات مختلفی را در خصوص آتشفشان به همگان ارائه می‌کند. بازدید از این نمایشگاه که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده، فرصت مغتنمی برای یادگیری درباره آتشفشان‌ها است. افرادی که از خانه آتشفشان بازدید می‌کنند، مجموعه‌ای بزرگ از قطعات معدنی و فیلم‌های مستند درباره آتشفشان‌های مختلف را در این نمایشگاه می‌بینند. آن‌ها در سفر به خانه آتشفشان فرصت مناسبی برای خرید یک هدیه کوچک را هم خواهند داشت.

خانه آتشفشان کجاست؟ +تصاویر

گفتنی است خانه آتشفشان در هر ساعت دو مستند را نمایش می‌دهد که یکی از آن‌ها فوران آتشفشانی ایافیاتلایوکوتل در سال ۲۰۱۰ میلادی و دیگری فورانی در جزایر وستمن در سال ۱۹۷۳ میلادی است.


خانه آتشفشان کجاست؟ +تصاویر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: موزه ، مناطق گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
چه جالب
آخرین اخبار