طرح زیرگذر کاشان کاملا پشتوانه های قانونی دارد

شهردار کاشان گفت: طرح زیرگذر کاشان کاملا پشتوانه های قانونی دارد و برای اجرای پروژه زیرگذر کاشان تابع قانون و مصوبات آن هستم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان، پس از پایان جلسه شورای عالی ترافیک استان اصفهان که به منظور بررسی و حل و فصل اختلافات مطرح بر سر پروژه زیرگذر مدخل شهربین شورای اسلامی شهر کاشان و شهرداری امروز پشت در‌های بسته و بدون دعوت از خبرنگاران کاشان تشکیل شد در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نشست جلسه فوق العاده خوب و کارشناسی بود، کارشناسان و مشاورین شهرستان و استان نظراتشان را دادند و اعضای شورا هم یکسری سوالاتی پرسیدند که قبلا جواب آن داده شده بود، اما اصرار داشتند سوال و جواب به صورت مکتوب به دبیرخانه شورای ترافیک تا هفته دیگر ارسال شود و از حالت شفاهی خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه هر چقدر سوالات کار شناسی‌تر باشد ما خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم افزود: من موافق این بحث‌ها هستم و برگزاری این نشست‌ها اهمیت پروژه و کاشان را می‌رساند که مسئولان استانی به جهت اهمیت این پروژه در شهرستان برای بررسی طرح حاضر شدند.

شهردار کاشان در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چگونه نیروی انتظامی ابتدا مخالف اجرای پروژه بوده و اکنون از موافقان است گفت: در مورد ایشون بی انصافی نشود، ولی سرهنگ به عنوان یک شخصیت نظامی، اداری و قانونمند وقتی یک پروژه‌ای در مراجع قانونی تصویب می‌شود خود را ملزم به رعایت قانون می‌کند و فرمایش ایشان هم اینست که تا زمانیکه این پروژه پشتوانه قانونی داشته باشد تابع قانون هستیم.

دکتر ابریشمی راد، با اشاره اینکه جناب سرهنگ پورکاوه اول جزو افرادی بودند که به عنوان مخالف نظراتی را رسما و کتبا داد و مدرک آن هم وجود هم دارد گفت: نیروی انتظامی و یا هر کسی قطعا بر اساس مصوبات قانونی موافق یا مخالف هستند.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه کاملا پشتوانه‌های قانونی دارد گفت: حتی قرارداد اجرای پروژه (قرارداد خاتم) که برخی اشاره می‌کنند وجود ندارد ۱۹ خردادماه از طریق رییس شورای شهر به شهرداری ابلاغ شده است و از آن به بعد هیچ چیزی به شهرداری ابلاغ نشده است بنابراین همه مصوبات به قوت خود باقی و قرارداد جاری و ساری است.

شهردار کاشان در پایان تصریح کرد: ما تابع قانون و مصوبات آن‌ها هستیم هر تصمیمی بگیرند تابع هستیم.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای عالی ترافیک استان اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.