انتقاد حماس از مشارکت برخی کشور‌های عربی در نشست بحرین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از موضع برخی کشور‌های عربی درباره موافقت با حضور در نشست اقتصادی بحرین به دعوت آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش حماس از موضع بعضی کشور‌های عربی درباره موافقت با حضور در نشست اقتصادی بحرین به دعوت آمریکا انتقاد کرد و آن را متناقض با موضع متحد فلسطینی‌ها در مخالفت با این کارگاه توصیف کرد.

حماس بر لزوم تحریم کارگاه بحرین و خودداری از برداشتن هر نوع گام یا اقدامی که به معنای عادی سازی با دشمن باشد، تاکید کرد.

فوزی برهوم، سخنگوی این جنبش در بیانیه‌ای از موافقت برخی کشور‌های عربی برای شرکت در نشست اقتصادی بحرین ابراز انزجار کرد و گفت: این اقدام کشور‌های عربی با موضع یکپارچه فلسطینیان در مخالفت با برگزاری و مشارکت در این نشست مغایرت دارد، زیرا این نشست یکی از برنامه‌های اجرای معامله قرن است که هدف آن نابودی آرمان فلسطین است.

او تصریح کرد: ما از این موضع‌گیری غافلگیرکننده تعجب می‌کنیم و بر لزوم تحریم این نشست و هرگونه مواضع و اقداماتی که منجر به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گردد یا به حقوق ثابت ملی فلسطینیان لطمه وارد کند، تاکید می‌کنیم.

فوزی برهوم تاکید کرد: ما طرح‌های صهیونیستی - آمریکایی مخالف با حقوق ملت فلسطین و حذف آرمان فلسطین را تحریم می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، بحرین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار