بازدید معاون وزیر نیرو از نیروگاه ۹۰۰ مگاواتی اسلام آبادغرب

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با سفر به اسلام آبادغرب از نیروگاه ۹۰۰ مگاواتی دالاهو این شهرستان بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بختیار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با سفر به اسلام آبادغرب در بازدید از نیروگاه ۹۰۰ مگاواتی دالاهو این شهرستان گفت : این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم وزارتخانه است که از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردارمی باشد که در رده نیروگاه‌های کلاس اف که دارای راندمان بسیار بالایست قراردارد

وی گفت : این پروژه شامل دو واحد گازی و یک واحد بخار با مجموع ۹۰۰ مگاوات ظرفیت کمک بسیار خوب و شایانی به شبکه برق کشور می‌کند.

بختیار عنوان داشت: فاز اول این پروژه شامل یک واحد گازی ۳۰۰ مگاواتی می‌باشد که طی یکی دو روز آینده وارد مدار می‌شود که هم اکنون در مرحله تست‌های نهایی نیروگاه قرار داریم.

بختیار اظهار داشت: این پروژه توسط بخش خصوصی احداث شده و به زودی فاز‌های بعدی آن با پیگیری‌های انجام شده وارد مدار شبکه سراسری می‌شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات منابع صندوق توسعه ملی تامین شده است .

 

 

انتهای پیام/د

نیروگاه یکی از پروژه‌های بسیار مهم وزارتخانه

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.