دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد:

مردم تفاوتی در کاهش قیمت ها احساس نمی کنند

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزدگفت: مردم از اختلاف قیمت کالا‌های مشابه در فروشگاه‌های مختلف گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علمدار دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد در چهل و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: دو کلمه " تنظیم بازار" در عرف احساس نمی‌شود و مردم تفاوتی در کاهش روند قیمت‌ها احساس نمی‌کنند و همچنین از اختلاف قیمت کالا‌های مشابه در فروشگاه‌ها مختلف گله‌مند هستند.

علمدار افزود: باید با همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه بتوانیم تغییرات بزرگی در بازار ایجاد کنیم و به جای بحث و گفتگو در جلسات به عملی کردن آنچه لازم است بپردازیم.

وی بیان کرد: آخرین وضعیت تحلیلی بازار، آخرین وضعیت میوه تنظیم بازار برای تابستان، گزارش وضعیت گوشت قرمز توسط اتحادیه صنف قصابان، وضعیت گوشت مرغ، گزارش وضعیت نهاده‌های دام و طیور و آخرین وضعیت شکر و لبنیات در استان دستور کار این جلسه بود.

علمدار با اشاره به اینکه نرخ جدید شیرخام به صنایع لبنی ابلاغ نشده است، افزود: نرخ جدید شیرخام و لبنیات هر دو، همزمان ابلاغ می‌شود چراکه ما نمی‌توانیم شیرخام را که ماده اولیه محصول‌مان است گران بخریم و کالای خود را ارزان بفروشیم.

وی ادامه داد: قیمت شیرخام با چربی ٣.٢ درصد ٢٣٩٠ تومان درب دامداری تعیین شده است و به ازای هر یک دهم چربی مثبت یا منفی ٣٦ تومان به قیمت شیر اضافه یا از آن کم می‌شود.

علمدار به مصرف بیش از حد شکر در استان یزد اشاره کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ۳ هزار و ۲۰۰ تن شکر برای مصارف صنفی و صنعتی و همچنین ۲ هزار و ۳۷۰ تن برای مصرف خانگی در استان اعلام شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت هرگونه افزایش قیمت بی رویه در بازار موارد را به  ۱۲۴  اعلام کنند.

انتهای پیام/ص

دو کلمه " تنظیم بازار" در کف جامعه احساس نمی‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۰۹:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
124که تماس میگیریم کاری نمی کنن بابا این دوره با پول همه کار می کنن شما آقای علمدار درست نظارت کن تا قشر کارگر وضعیف بتونه هزینه داشته باشه برا خرید شرمنده خانواده نباش اون کارگر فعلا که هرکی هر قیمتی بخواد جنسشو میفروشه کسی هم بهش کار نداره
آخرین اخبار