امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه آفتاب و شهرستان کمیجان

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیرکل صدا وسیمای استان مرکزی و فرماندار شهرستان کمیجان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در حاشیه نشست هم اندیشی بین مدیر کل و معاونان صداوسیمای استان مرکزی با فعالان فرهنگی و مسئولان شهرستان کمیجان، تفاهم‌نامه همکاری و تعامل رسانه ملی و مسئولین شهرستان بین مدیرکل شبکه آفتاب و فرماندار شهرستان کمیجان امضا شد.

این نشست تعاملی با تاکید بر توجه ویژه به بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و گردشگری معرفی فرهنگ منطقه کمیجان و انعکاس آن در رسانه ملی و استفاده از توانمندی جوانان و علاقمندان به حوزه هنر برگزار شد وفعالان حوزه‌های فرهنگی و هنرمندان شهرستان کمیجان در این نشست انتظارات و پیشنهادات خود را مطرح و بر تعاملات دو سوی تاکید داشتند.

آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای استان در حاشیه این نشست *** از آمادگی بخش‌های مختلف صدا و سیما برای تولید برنامه‌های مختلف با هدف کمک به توسعه همه جانبه منطقه کمیجان خبر داد و گفت: با شناسایی این توانمندی‌ها تلاش خواهیم کرد گام موثری در این راه برداریم.

فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان هم از ظرفیت بالقوه در حوزه‌های مختلف در شهرستان کمیجان و در بین جوانان گفت و افزود: می‌توانیم با معرفی این پتانسیل‌ها گام موثری در به فعلیت رساندن آن‌ها برداریم.

مدیرکل و معاونان صداوسیمای استان مرکزی بعد ازاین نشست با حضور در روستای هدف گردشگری وفس از پتانسیل‌های گردشگری این شهر دیدن کردند و همچنین با حضور در منزل شهید علی ماشی از صبر و استقامت خانواده شهدا تقدیر و به مقام مادر این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه آفتاب و شهرستان کمیجان

انتهای پیام / ج

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیرکل شبکه آفتاب و فرماندار شهرستان کمیجان امضا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.