افزایش ۲۵ در صدی دستگیری سارقان در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش ۲۵ در صدی دستگیری سارقان در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۲۵ در صدی سارقان در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون انواع سرقت‌ها در این شهرستان کاهش یافته، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری با توجه به اقدامات نیروی انتظامی ۱۰ درصد سرقت دراین شهرستان کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۸۵ درصدی کشف اموال مسروقه و افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارقان در شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تنها در حوزه سرقت کابل‌های مخابراتی ۲۰ سارق دستگیر و روانه زندان شده‌اند. 

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان نهاوند ۱۰۰ درصد کابل‌های مخابراتی سرقت شده کشف شده است، گفت: در حال حاضر به صورت شبانه روزی بیش از ۳۰ گشت انتظامی تخصصی به صورت محسوس و نامحسوس در حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند در بحث پیشگیری از جرایم و سرقت‌ها فعال هستند.

وی از پلمب ۹ نمایشگاه خرید وفروش خودرو در نهاوند خبر داد و گفت: مردم از پارک کردن خودرو توسط نمایشگاه داران در معابر عمومی و پیاده راه‌ها شکایت داشتند و پلیس در این راستا ضمن دادن تذکر در صورت مشاهده خودرو‌ها را با هماهنگی پلیس راهور و دستور مقام قضائی توقیف و به پارکینگ خواهد فرستاد.

انتهای پیام/ب

دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در نهاوند

 
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.