سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:

زمان شروع تمرینات مشخص نیست/ سه بازیکن اصلی تیم جدا شدند

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: با ادامه مشکلات مالی و عدم تحقق وعده‌های مسئولان، زمان شروع تمرینات این تیم هنوز مشخص نشده است.

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، گفت: با ادامه مشکلات مالی و عدم تحقق وعده‌های مسئولان، زمان شروع تمرینات این تیم برای حضور در لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: تیم آذرخش پس از پایان رقابت‌های فصل گذشته و به دلیل مشکلات مالی به حال خود رها شده و وعده‌های مسئولان نیز برای رفع مشکلات این تیم تاکنون در حد حرف باقی مانده است.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به جدایی سه بازیکن اصلی این تیم به نام‌های بهروز جعفری، مصطفی طیبی و مرتضی فراهانی، گفت: سایر بازیکنان و کادرفنی هم قراردادی با باشگاه ندارند و احتمال جدایی آن‌ها نیز وجود دارد.

موسی زاهدی افزود: سازمان لیگ هنوز به طور دقیق تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال را اعلام نکرده، اما احتمالا هفته نخست این رقابت‌ها هفتم یا سیزدهم تیر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم آذرخش باید در هفته نخست در دیداری خارج از خانه به مصاف ارژن شیراز برود، گفت: امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات مالی این تیم اقدام کنند تا بتوانیم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کنیم.

انتهای پیام/ب

بلاتکلیفی تیم  فوتسال آذرخش بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.