ورود فیفا به پرونده انتقال قدوس از اوسترشوند به آمیان

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تحقیقات خود را درباره چگونگی انتقال ستاره ایرانی اوسترشوند سوئد به آمیان فرانسه را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تابستان سال گذشته در حالی که رسانه‌ها از انتقال سامان قدوس ستاره ایرانی اوسترشوند به هوئسکا اسپانیا خبر دادند، ام این بازیکن نهایتا از تیم آمیان فرانسه سر درآورد و در ماه آگوست با این تیم قرارداد امضا کرد.

سران باشگاه هوئسکا که مدعی بودند قدوس با آن‌ها قرارداد امضا کرده از او و باشگاه اوسترشوند به فیفا شکایت کردند. حالا رسانه‌های سوئدی از آغاز تحقیقات فیفا درباره این موضوع خبر داده اند.

به نوشته روزنامه اکسپرسن سوئد، فیفا در حال بررسی انتقال قدوس به آمیان است.

باشگاه هوئسکا معتقد است که آن‌ها بر سر انتقال قدوس با استرشوند موافقت کرده اند و قرار بوده قدوس برای تکمیل این انتقال راهی اسپانیا شود، اما اوسترشوند به آن پایبند نبوده است. این اتفاق چند روز قبل از انتقال سامان به امیان صورت گرفت. پس از این ماجرا رسانه‌های اسپانیا اعلام کردند که باشگاه با فیفا مکاتبه کرده است.

اکپرسن در ادامه می‌افزاید، اکنون هانس هولتمن، از سرویس رسانه‌ای فیفا از شکایت هوئسکا خبر داده و می‌گوید: "من می‌توانم تأیید کنم که فیفا در حال تحقیق علیه اوسترشوند است، که مربوط به سامان قدوس است و توسط باشگاه اسپانیایی به ما اعلام شده است.

باشگاه اوسترشوند سوئد نیز واکنشی به این خبر نشان نداده است، اما به گزارش رسانه‌های سوئدی می‌نویسند اوسترشوند در گزارش سالانه خود اظهار داشته که درگیر چند مناقشه است ممکن است "تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار" داشته باشد. مشخص نیست که آیا این موضوع در ارتباط با اختلاف با هوئسکا است یا خیر.


بیشتر بخوانید:

کان ۱ - پاری سن ژرمن ۲/ امباپه از شکست پیروزی ساخت

سن اتین ۰ - پاری سن ژرمن ۱/ امباپه جور مصدومیت نیمار و کاوانی را کشید

پاری سن ژرمن ۱ - بوردو ۰/پیروزی تلخ پاریسی‌ها پیش از جدال با یونایتد


انتهای پیام/

فیفا انتقال قدوس به آمیان را بررسی می‌کند

برچسب ها: قدوس ، امیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.